محفل انس(About Islamic thought)

محفل انس(About Islamic thought)

بیانات حجت الا سلام و المسلمین استاد محمد مهدی شیروی.mohammad mahdi shiravi
محفل انس(About Islamic thought)

محفل انس(About Islamic thought)

بیانات حجت الا سلام و المسلمین استاد محمد مهدی شیروی.mohammad mahdi shiravi

روی جلد..کتاب در حال فروش

 

********************************************************* 

ازمجموعه ی تفسیرمعنوی سوره ی مبارکه ی یوسف توسط مولف استاد محمد مهدی شیروی خوزانی از سوی انتشارات آستان قدس رضوی شامل حدود٨٠٠٠ بیت درقالب مثنوی منتشر ودرنمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه شد.

غرفه های فروش کتاب

 ١-راهرو٨ غرفه ٩

 ٢- غرفه آستان قدس رضوی

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم اسماعیلی چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 23:36

در مورد کتاب تفسیر معنوی
خدا را شکر که جان بی ارزش ما را قابل دانسته و چنین نعمتی را بر ما ارزانی داشته است ولی چگونه باید شکر نعمتش را به جا آورد؟می گویم خدایا یعنی می شود بواسطه ی یک کتاب چندین ورق چنین خودت را به ما ارزانی کنی؟
به این زیبایی خودت را به ما نشان بدهی با ما سخن بگویی آغوشت را برایمان باز کنی نوازشمان کنی و نزدیکتر از هرچیز هر انسانی در کنارمان باشی؟هرچه می بینم و می خوانم تنها لطف و رحمت توست!
خدایا چطور تاب بیاورم !چگونه نگریم! بی تاب و بی قرارت نشوم!؟هر صفحه ای که می خوانم با تو هستم فقط تو را می بینم بارها وبارها می میرم و زنده می شوم فقط و فقط با تو زندگی می کنم جان می گیرم از آسمانها می گذرم . خاکی ام افلاکی می شوم!
خدایا !یک کتاب چقدر می تواند باارزش باشد که با گوش جان سپردن به آن تمام نداشته های انسان جبران شود چراغی شود برای مسیر زندگی برای مرگ برای حیات ابدی برای با تو بودن و ماندن ای پروردگار متعال!
خدایا برای مولف(شاعر) این کتاب بهترین های خودت که نثار خاصان درگاهت می شود را خواهانم چون وجودش سرشار از حضور توست که اینگونه تو را به ما هدیه کرده است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد