محفل انس(About Islamic thought)

محفل انس(About Islamic thought)

بیانات حجت الا سلام و المسلمین استاد محمد مهدی شیروی.mohammad mahdi shiravi
محفل انس(About Islamic thought)

محفل انس(About Islamic thought)

بیانات حجت الا سلام و المسلمین استاد محمد مهدی شیروی.mohammad mahdi shiravi

تشنگی

۲۸۶۳-در کنار قرآن بودن و به ملکوت نرسیدن مثل این است که در کنار اقیانوس آب شیرین باشی و از تشنگی جان دهی.

نظرات 2 + ارسال نظر
alireza شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 10:11

سلام
حاجی چیکار کنیم؟ اینقد حرفای پراکنده و مختلف شنیدم خسته شدم یه روز یکی میگه قرآن! یه مدت میرم دنبال قرآن! یکی میگه محبت! یکی میگه مطالعه یکی میگه درس! یکی میگه عبادت و ... آخرشم هیچ کدوم رو انجام نمیدیم و همیشه دست خالی ام؟ یعنی به همش فکر میکنم و هیچ کدومو ندارم؟!!!! میترسم عمرم تموم بشه و هنوز درگیر این باشم که چکار کنم ... دوست داشتم یه کار کنم ولی مداوم انجام بدم که حداقل بدونم تا آخر عمر یه کار انجام دادم یا حداقل الویت هاشو بدونم تا خوب رو از خوبتر تشخیص بدم آخه همش خوبه و این رو هم میدونم که از هم جدا نیست ولی با پراکنده کاری تاحالا به جایی نرسیدم

خدای حکیم بی نهایت رادرکارخاص یاذکرویژه قرارنداده.
به چنگ آوردن کمالات معنوی درآسان ترین راه قرارداده شده که این رحمت وحکمت است وآن چیزی جزترک زشتی وپلشتی نیست .
خداونددنبال ظرف پاک فیض است

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 خرداد 1393 ساعت 23:49

با سلام دوست دارم در کنار قرآن به ملکوت برسم ولی چه کنم. کلمات قرآن را از اول تا آخر حفظ کرده ام اما دیگر چه کنم. چگونه جان آلوده خود را پاک کنم تا جان قرآن و حقیقت قرآن را دریابم

جان دریک لحظه پاک می شود.
مواظب باش آلوده نشود.
قرآن دنبال جان های پاک بی امان می تازد.
قرآن تشنه ی شماست قرآن رابه جان خودتان راه دهید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد